اسنپ‌(به انگلیسی: دلیل وارد نشدن به اسنپ چت snapchat) یک برنامـه ارسال و دریـافت تصاویر مخصوص پلتفرم موبایل از شرکت اسنپ‌اینک مـی‌باشد کـه توسط ایوان اشپیگل و بابی مورفی از دانشجویـان دانشگاه استنفورد توسعه داده شده است. دلیل وارد نشدن به اسنپ چت با استفاده از این برنامـه، دلیل وارد نشدن به اسنپ چت کاربران مـی‌توانند عگرفته یـا ویدئو ضبط کنند و سپس بـه آنـها متون یـا نقاشی اضافه و آنـها را بـه لیستی از دریـافت کنندگان مشخص شده ارسال کنند.

این تصاویر و ویدئوها اصطلاحاً "Snaps" نامـیده مـی‌شوند. دلیل وارد نشدن به اسنپ چت کاربران مـی‌توانند یک محدوده زمانی را مشخص نمایند کـه فقط درون طی آن، دریـافت کنندگان مـی‌توانند تصاویر را مشاهده کنند. بعد از بـه پایـان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریـافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ نیز حذف مـی‌شوند. از ماه نوامبر ۲۰۱۳ این محدوده زمانی مـی‌تواند بین ۱ که تا ۱۰ ثانیـه انتخاب شود.

موسسه تحقیقاتی Ampere نوشته هست ۵۱ درصد از کاربران اسنپ زیر ۲۴ سال هستند کـه این رقم به منظور فیس بوک ۲۳ درصد و برای یوتیوب ۱۷ درصد است. 
۵۸ درصد از درآمد ۱۴۱ مـیلیـارد دلاری دو کمپانی فیس‌بوک و گوگل از روی تبلیغات موبایلی حاصل مـی‌شود و این درون حالی هست که اغلب کاربران از این تبلیغات ناراضی هستند. 


به همـین دلایل اسنپ مـی‌تواند آلترناتیوی به منظور فیس‌بوک و ... باشدکه سهامدارانش توانستند درون عرض دو روز ارزش سهام آن را از ۱۷ بـه ۲۶ دلار ببرند هرچند درون حال حاضر ۱۹ دلار معامله مـی‌شود. 

نوآوری‌های موجود درون اپلیکیشن نوظهور موبایلی باعث شده هست تا بسیـاری از کمپانی‌های آی تی از قابلیت‌های اسنپ کپی‌برداری کنند کـه فیس‌بوک درون رأس آن قرار دارد.
 
جالب اینجاست کـه ایوان اشپیگل مؤسس ۲۶ ساله اسنپ با ثروت ۵.۵ مـیلیـارد دلار جوان‌ترین مـیلیـاردر جهان هست که قسمت اعظم درآمد خود را صرف توسعه اسنپ کرده است.




[اسنپ چت، اسنپ چیست - sarpoosh.com دلیل وارد نشدن به اسنپ چت]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 02 Sep 2018 02:38:00 +0000